Meet & Eat

Al twee jaar lang organiseert onze kerk zogenaamde Meet & Eat bijeenkomsten. Elke derde zaterdag van de maand geven we leden van de kerk en andere dorpsgenoten de mogelijkheid om samen te komen voor een lekkere maaltijd, een drankje en een goed gesprek. De maaltijden worden thuis door vrijwilligers bereid en worden erg gewaardeerd door de gasten.

Volgende data:
Zaterdag 19 oktober van 17.00-19.00 uur. Voor deze maaltijd nodigen we ook expats uit.

Plaats: De Verdieping, dr Aletta Jacobslaan 1 2215 LD Voorhout

Opgave via hanny@kleinekerk.nl

For almost 2 years now our church organises so called Meet and Eat events. Every third Saturday of the month we offer the possibility to church members as well as other local Voorhouters to get together for a nice dish, a drink and of course a good conversation. Meals are home-made, prepared by volunteers and are highly appreciated by our guests.

Next dates:
Saturday 21st of September 5-7 pm
Saturday 19th of October 5-7 pm. This is a special meal, to which expats living in Voorhout are cordially invited.

Location: de Verdieping, dr. Aletta Jacobslaan 1 2215 LD Voorhout

If you would like to join us, please email us on hanny@kleinekerk.nl

geen geplande datums bekend